Retour en Garantie - digitale producten

Een beroep doen op garantie

Het komt gelukkig niet vaak voor dat een activatiesleutel niet werkt. Toch kan het voorkomen dat u een verkeerde of foutive sleutel heeft ontvangen. U krijgt uiteraard een nieuwe activatiesleutel wanneer blijkt dat de activatie sleutel niet werkt. Neem hiervoor contact met ons op.

Heb ik recht op retour/ herroeping of geld terug?

Digitale producten kunnen wij helaas niet terug nemen. Na ontvangst van de aankoop verlies je volgens Artikel 230p van het Burgerlijk Wetboek Boek 6, Verbintenissenrecht het herropingsrecht. Lees hier meer over in onze algemene voorwaarden.

Tijdens het bestelproces wordt je gevraagd akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Na akkoord neem je daarom ook afstand van het herroepingsrecht op uw digitale product(en).

Uiteraard behoudt u het recht op garantie en een degelijk softwareproduct. Neem contact met ons op als bijvoorbeeld de activatiesleutel niet werkt. Wij helpen u graag met een passende oplossing.

Contact opties voor retour of garantie

Facebook (aanbevolen)
Reactie meestal binnen 2 uur*
Whatsapp (aanbevolen)
Reactie meestal binnen 2 uur*
Info@softwarekey.nl
Reactie meestal binnen 1 tot 8 uur*
* Helaas kunnen wij niet altijd binnen de aangegeven tijd reageren vanwege drukte. We doen er natuurlijk alles aan om u zo snel mogelijk te woord te staan.

Retour en Garantie op - artikelen

Een beroep doen op garantie

U als consument kan beroep doen op garantie wanneer het product defect raakt. U heeft volgens de wet 2 jaar fabrieksgarantie. Dit geldt echter niet wanneer er schade is geconstateerd welke veroorzaakt is door de desbetreffende gebruiker van het product.

Heb ik recht op retour/ herroeping of geld terug?

Alleen bij niet digitale artikelen geldt een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Je kan het artikel alleen retourneren als het artikel in de originele verpakking zit.

Moet ik betalen bij retourneren?

Ja, u bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Natuurlijk, in dat geval hoef je niks te doen. Zo lang wij het artikel niet in ontvangst hebben genomen gaan wij niet door met het retour process.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

U wordt op de hoogte gehouden in het mijn retouren overzicht en we sturen een e-mail zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@softwarekey.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie