Retour en Garantie - digitale producten
Een beroep doen op garantie
Het komt gelukkig niet vaak voor dat een activatiesleutel niet werkt. Toch kan het voorkomen dat u een verkeerde of foutieve sleutel heeft ontvangen. U krijgt uiteraard een nieuwe activatiesleutel wanneer blijkt dat de activatie sleutel niet werkt. Neem hiervoor contact met ons op.Hoe lang heb ik recht op garantie?
We geven standaard 14 dagen activatie- garantie op uw product. We raden het daarom ook aan uw product binnen deze periode te activeren. Mocht het toch zo zijn dat het product binnen 14 dagen niet werkt, neem dan contact op met ons. Na deze periode vervalt de garantie en vervangen wij geen productcodes.Heb ik recht op retour/ herroeping of geld terug?
Digitale producten kunnen wij helaas niet terug nemen. Na ontvangst van de aankoop verlies je volgens Artikel 230p van het Burgerlijk Wetboek Boek 6, Verbintenissenrecht het herroepingsrecht. Lees hier meer over in onze algemene voorwaarden.Tijdens het bestelproces wordt je gevraagd akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Na akkoord neem je daarom ook afstand van het herroepingsrecht op uw digitale product(en).
Uiteraard behoudt u het recht op garantie en een degelijk softwareproduct. Neem contact met ons op als bijvoorbeeld de activatiesleutel niet werkt. Wij helpen u graag met een passende oplossing.
Bestelling annuleren
Kan niet wanneer:je bestelling al in behandeling is genomen of verstuurd door ons systeem.
Kan wel wanneer:we jouw verzoek op tijd hebben kunnen verwerken.
Stuur hiervoor een e-mail naar: [email protected], we verzoek u vriendelijk eerst onze tussenkomst af te wachten.
Heb ik recht op retour of geld terug wanneer mijn PC niet werkt met bijvoorbeeld Windows 10?
Nee, we raden het aan om Windows 10 of andere software eerste uit te proberen voor u een licentie aanschaft bij ons. Wij zijn niet verantwoordelijk wanneer de desbetreffende software niet goed functioneert op uw apparaat, dit dient u zelf vooraf te controleren.Mijn licentie werkt niet meer, wat nu?
De meeste licenties die wij aanbieden zijn eenmalig te activeren. Na bijvoorbeeld een her- installatie, het vervangen van uw hardware of een defect van uw computer kan de licentie stoppen met werken. Helaas kunnen wij om bovenstaande reden de licentie daarom ook niet vervangen. U dient in dit geval een nieuwe licentie aan te schaffen.Contact opties voor retour of garantie
Neem contact met ons op voor vragen, hulp of klachten
Contact opties